Kwiecień, 2010

Krótko po lesie.

Środa, 28 kwietnia 2010 | Rower:Kelly's Magic | temp 15.0˚ dst19.97/18.00km w01:03h avg19.02kmh vmax28.90kmh

Pogoda się polepszała, więc zamiast spotkania z Tomkiem na mieście umówiliśmy się na spotkanie z rowerami ;) Najpierw podjechaliśmy do sklepu, a później do lasu. Jechałam sobie spokojnym tempem aż tu nagle bach na ziemię. Trochę się przestraszyłam bo poleciałam centralnie na kolano, a ręka, którą się podparłam, była blisko kół Tomka. Całe szczęście miałam długie spodnie i rękawiczki, więc nie zrobiłam sobie dużej dziury. Ale i tak bolało :P okazało się, że w trawce ukrył się dość wysoki konar i po prostu przednie koło mi się na nim zatrzymało =/ Przejechaliśmy się jeszcze kawałek singlem na obrzeżach lasu, odwiozłam Tomka do metra i pojechałam do domu, żeby obłożyć sobie kolanko mrożoną fasolką :p
Teraz obydwa kolana mam obtłuczone i kolorowe od siniaków :p

Kabacki singiel. © magdafisz

Kategoria Las, W Towarzystwie

Mazovia MTB - Zgierz

Niedziela, 25 kwietnia 2010 | Rower:Kelly's Magic | temp 17.0˚ dst26.43/0.00km w01:16h avg20.87kmh vmax41.80kmh

Dojazd na miejsce zawdzięczam Tomkowi i jego tacie. Dojechaliśmy godzinę przed startem więc tym razem zdążyliśmy wszystko spokojnie załatwić, chociaż czasu na rozgrzewkę trochę zabrakło. Ustawiłam się w sektorze 5 razem z całą masą facetów (nie widziałam żadnej dziewczyny w tym sektorze!). Start pod górkę, później zjazd, wjazd na piaszczyste 'górki' i od razu kolejki ludzi wprowadzających rowery. Później asfaltem z górki. Mimo najwyższej przerzutki i mocnego pedałowania było dużo takich osób które mnie wyprzedzały. Później długi piaszczysty fragment, na którym nie było praktycznie możliwości wyprzedzania. Jechał dłuugi pociąg miedzą tak, że jak ktoś wypadł z kolejki, to ciężko mu było się wcisnąć. Później wjazd do lasu, gdzie fragmenty były szybkie, a fragmentami stało się w kolejkach, żeby przejść przez wąwóz albo rzeczkę. Ale kiedy zobaczyłam, że kolejka ustawia sie do przejechania kałuży w najwęższym miejscu (było tam z 10 cm szerokości wody), bez zastanowienia śmignęłam tym 'głębszym' fragmentem :P Raz zaliczyłam glebę przy próbie szybkiego wsiadania na rower, ale poleciałam całe szczęście na pobocze, tak, że nikt mnie nie przejechał :p Po wyjeździe z lasu dystans FIT przebiegał głównie po asfaltach lub terenowych dróżkach. Całe szczęście wiatr w plecy popychał do przodu i pozwalał mknąć dość szybko. Moja max speed uzyskana na dziurawej drodze bardzo miło mnie zaskoczyła ;) Życiowy rekord :) Ogólnie dojechałam pierwsza w kategorii i jako trzecia dziewczyna. Wow ;) Niespodzianka.
Pogoda dopisała, wynik baardzo mnie zadowolił i byłam tak samo szczęśliwa jak i zmęczona. Trasa nie podobała mi się tak bardzo jak w Józefowie, ale podobno dłuższe trasy były ciekawsze. Zobaczymy jak będzie w Nidzicy. Do zobaczenia! ;)

Z Magdą © ktone

Kategoria Las, W Towarzystwie, zawody

Po oligocenkę do Powsina.

Wtorek, 20 kwietnia 2010 | Rower:Kelly's Magic | temp 14.0˚ dst5.70/3.70km w00:16h avg21.38kmh vmax27.40kmh

Po przejażdżce podjechałam do domu po baniaczek na wodę, bo pomyślała, że rybkom się będzie lepiej pływało w oligocence niż w kranówce. Po dojechaniu do ujęcia wody okazało się, że w kranach nic nie leci, bo oszczędzają wodę. Odkręcają w piątek o 11, a zamykają w niedzielę o 7. Powrót do domu z pustymi rękami, a raczej z pustym baniakiem. Po drodze zastanawiałam się, czy nie podjechać na Natolin, ale dopadł mnie głód, więc kierowałam się prosto do domu.

Objazd po Kabackim.

Wtorek, 20 kwietnia 2010 | Rower:Kelly's Magic | temp 14.0˚ dst29.24/27.24km w01:15h avg23.39kmh vmax31.50kmh

Zanim się zebrałam to minęło z 40 min ale w końcu wyszłam. Byłam zła, że znowu się tak długo zbieram więc na początku trochę szybciej jechałam, żeby się odzłościć :p Pokręciłam się podobnie jak w niedzielę. Na koniec szybki przejazd przez piaszczyste pole. Kabacki to w ogóle inna kategoria lasu i trzeba sobie jakoś urozmaicać ten płaski teren.
Ze zwierząt w lesie rzucały mi się w oczy tylko kosy. Ale zato słyszałam bażanta, urzędował gdzieś w lasku brzozowym koło torów, a drugi na Kabatach, gdzieś na polach, albo hodowlany.

Wypad do Kabackiego.

Niedziela, 18 kwietnia 2010 | Rower:Kelly's Magic | temp 20.0˚ dst28.50/27.50km w01:20h avg21.38kmh vmax30.10kmh

Miałam pojeździć godzinkę i zrobić te maratonowe 20 km. Na początku tragedia. Ciężko się pedałowało, nogi bolały, no i trzeba się było kręcić w kółko, ale po jakichś 15 min wszystko przeszło i było bardzo przyjemnie. Starałam się uciekać od tych głównych alejek bo ładna pogoda spowodowała, że wszyscy wyszli z domu i ruszyli do kabackiego. Na ścieżce do powsina istny chaos komunikacyjny! Mały postój przy stawiku gdzie udało się spotkać pływającego padalca i 2 łyski. Po małym odpoczynku ruszyłam obrzeżem lasu, przez piaszczyste pole do polanki i już prosto do domu.

Kategoria Las, Samotnie

Z Tomkiem w drodze do Kampinosu.

Sobota, 17 kwietnia 2010 | Rower:Kelly's Magic | temp 14.0˚ dst52.54/11.80km w02:41h avg19.58kmh vmax33.80kmh

Mieliśmy razem pojeździć w lesie, ale w sumie to mało go wyszło. Spotkaliśmy się przy dworcu zachodnim i pojechaliśmy wzdłuż prymasa, później wzdłuż metra na młociny i dalej przez lasek Młociński do Kampinosu. Trochę pojeździliśmy, ale ja nie miałam zbyt dużo sił. Po postoju mogłam spokojnie przejechać kilka kilometrów 'swoim' tempem, ale później szło coraz gorzej :p trzeba zacząć częściej jeździć, bo jestem dętką :p I jeszcze trzeba było walczyć prawie całą drogę z wiatrem, który mocno dmuchał jak nie z przodu to z boku i spychał podmuchami z drogi. Ale przynajmniej przy powrocie asfaltem z Lasek się przydał bo popychał i w miarę lekko kręciło się z prędkością 25-30 km/h.

Kategoria W Towarzystwie

Do Bronisz.

Poniedziałek, 5 kwietnia 2010 | Rower:Kelly's Magic | temp 18.0˚ dst26.76/0.00km w01:16h avg21.13kmh vmax30.10kmh

Z Pola Mokotowskiego przez Włochy i Piastów do Bronisz, do pracy z Tomkiem. Powrót pociągiem, bo zaczęło padać.

Kategoria W Towarzystwie

Z Tomkiem po okolicy.

Sobota, 3 kwietnia 2010 | Rower:Kelly's Magic | temp 15.0˚ dst54.13/34.80km w02:59h avg18.14kmh vmax32.90kmh

Mieliśmy jeździć bardziej lajtowo i rekreacyjnie, bo ostatnio mnie kolana bolały, ale Tomek planował dla mnie trening i później skarżył się na moją średnią :p Trasa wyjazdu dobrana była tak, żeby zdobyć kilka waypointów z okolicy. Najpierw kapliczka w Kierszku, później przejazd kolejowy w Konstancinie, kapliczka w Czarnowie, piaskownia w Rezerwacie Chojnów, stajnia, długą drogą przez las do kamienia, nad stawy przy Górkach Szymona i ostatni punkt przy kościele w Konstancinie. Trochę się zmęczyłam. Na początku szło nieźle, ale później siły zaczęły opuszczać, kolano boleć i wszystko przeszkadzać, przez co Tomek nasłuchał się trochę marudzenia. Ale kiedy wyjechaliśmy na asfalt w Konstancinie to łatwiej było jechać niż stać. Pogoda ładna, słońce świeci, ptaki ćwierkają. Widzieliśmy wiewiórkę, która skoczyła z drutów na drzewo. Właściwie Tomek widział, ale tak się ucieszył/zdziwił jak skoczyła, że potrafiłam to sobie wyobrazić ;)