Kwiecień, 2013

Z Tomkiem

Wtorek, 30 kwietnia 2013 | Rower:Accent Peak | temp 15.0˚ dst17.25/0.00km w00:55h avg18.82kmh vmax0.00kmh

Drugi dzień w pracy skończony o 15, więc udało się razem popedałować jeszcze przed jutrzejszymi zawodami. Oczywiście gdybym miała sama jeździć to pewnie by mnie się nie chciało, ale we dwoje to zupełnie co innego ;)

Kategoria W Towarzystwie

Wolny las

Poniedziałek, 29 kwietnia 2013 | Rower:Accent Peak | temp 21.0˚ dst19.90/0.00km w01:04h avg18.66kmh vmax26.40kmh

Lekki i krótki rozjazd zdecydowałam zrobić w lesie, wreszcie :p Warunki do jazdy bardzo dobre. Tylko miejscami stoi woda, ale tam błota można było się spodziewać.
Po 45 min jazdy kilka powtórzeń szybkiego zsiadania i wsiadania na rower. Tylko raz nie trafiłam w siodełko, a to dlatego, że grip mi się obkręcił na kierownicy :p
HR 138, 171

Kategoria Las, Samotnie

Dałam się namówić

Niedziela, 28 kwietnia 2013 | Rower:Accent Peak | temp 8.0˚ dst48.80/0.00km w02:30h avg19.52kmh vmax35.90kmh

Patrząc przez okno jakoś nie chce się wychodzić. Dobrze, że Tomek ma więcej samozaparcia i potrafi też przekonać tych, którym nie bardzo się chce :p
Szybko przekonuje się, że wcale nie jest tak zimno jak mnie się wydawało i od tej pory jedzie się fajnie.

Wystarczyło 5 min, żeby zmienić nastawienie, że to wcale nie kara, a czysta przyjemność ;)
Jedziemy do Kampinosu. Początek w lesie mokry, ale później jest coraz lepiej.

Zaletą kiepskiej pogody jest to, że poza nami w lesie jest niewiele ludzi i koło Zaborówka udaje nam się spotkać kilka sarenek :)

Pod górkę w Roztoce. Nie dałam rady do końca :(

Kategoria Las, W Towarzystwie

Unikając Skandii

Sobota, 27 kwietnia 2013 | Rower:Accent Peak | temp 22.0˚ dst29.40/0.00km w01:08h avg25.94kmh vmax42.60kmh

Dzisiaj asfaltami prowadziła trasa Warszawskiej Skandii. Nie chcąc trafić na peletony wybrałam się na przejazd koło 14. Jednak mimo tego trafiłam na obsługę trasy, która chciała mnie nakierować na drogę do mety :p

Robaczki :)
Dzisiaj trzy interwały 12 min. Mimo obaw wyszły nawet dobrze. Wszystko jednak siedzi w głowie :)
HR 161, 186

Kategoria Samotnie

Ciężko, ale też na bogato

Czwartek, 25 kwietnia 2013 | Rower:Accent Peak | temp 20.0˚ dst39.70/0.00km w01:37h avg24.56kmh vmax41.80kmh

Dzisiaj miałam jeździć z niską kadencją i na określonym tętnie. Nic z tego nie wyszło. Nie da się tak jeździć :p Wybrałam więc sobie, że jadę z niską kadencją. Strasznie się umęczyłam bo dzisiaj znowu mocno wiało.
Dzisiaj z drogich samochodów mijał mnie Rolls Royce :D
A w domu nastrajam się na letnie smaki. Mrożone truskawki z kefirem i muesli :)

HR 146, 177

Dobrze ustawiona

Środa, 24 kwietnia 2013 | Rower:Accent Peak | temp 17.0˚ dst38.30/0.00km w01:40h avg22.98kmh vmax37.70kmh

Znowu udało mi się dobrze dobrać trasę, bo sprinty, które miałam zrobić, robiłam pod wiatr jednocześnie zbliżając się do domu.
W trakcie jazdy naoglądałam się trznadli, bo latają w przydrożnych krzakach i czajek. Udało się również obejrzeć w Gassach startowanie i lądowanie niewielkiego samolotu.

Miałam też przyjemność mijania się z samochodem z logo harpunu, które zmierzało w kierunku hangaru. Pewnie jeden z właścicieli samolotu, bo kogo stać na Maserati, ten pewnie ma też kilka groszy na maszynę latającą :p
HR 153, 183

Nic ciekawego

Wtorek, 23 kwietnia 2013 | Rower:Accent Peak | temp 20.0˚ dst35.60/0.00km w01:35h avg22.48kmh vmax40.40kmh

Jakby to zaśpiewał Gienek w kabarecie 'Randka w ciemno' Ani Mru Mru :)
Próbowałam udokumentować bażanty, ale nic z tego. Są za płochliwe i za szybko uciekają :p Jednego przyłapałam w krzakach niedaleko domu, a że nie miał gdzie uciekać,to zastygł w bezruchu. Obydwoje staliśmy i czekaliśmy, kto pierwszy się ruszy i wymiękłam. W sumie nie ma co straszyć kuraka ;)
HR 143, 180

MTBCrossmaraton Daleszyce

Niedziela, 21 kwietnia 2013 | Rower:Accent Peak | temp 15.0˚ dst42.00/0.00km w03:12h avg13.12kmh vmax54.80kmh

Grunt to dobre nastawienie. Ja jednak na nic wielkiego nie liczę. Jadę, byle dojechać, a jak będzie z czego i z kim, to powalczyć :)
Start jak zwykle szybki i tradycyjnie większość mnie wyprzedza. Dojeżdża do mnie również Kasia, z którą chwilę jadę i krótko rozmawiamy. Po wjeździe w teren powoli zaczynam poznawać zeszłoroczne podjazdy :) Robi się tłoczno i powoli ludzie zaczynają schodzić z rowerów. Kilka osób jednak uporczywie krzyczy, że jadą i ja łapię się z nimi. Udaje się jak na razie jechać. Momentami ciężko, ale ciekawie :) Bywa tak, że jadę 6 km/h a serce wali z częstotliwością co najmniej 190 :p
Na trasie jest sporo błota, w których co jakiś czas ktoś sobie nie radzi. Początkowo mnie idzie dobrze, chociaż zdarzają się miejsca, w których tracę. Jednak nie jest źle. Minęło 1,5 h jazdy, a przede mną cały czas widzę Kasię. Niedługo później motywuje się do szybszej jazdy i znika. Myślałam, że odjedzie dużo wcześniej.
Zaczynam odczuwać powoli zmęczenie, ale walczę z każdym kamykiem na podjeździe pod Zamczysko. Na zjazdach też ciężko, jest strach! W końcu to jeden z pierwszych wjazdów w teren, na dodatek nowy rower. Nie ma jednak nic lepszego niż zjeżdżanie zjazdów z wykrzyknikami, na których po raz pierwszy bolą i trzęsą się ze zmęczenia nogi a nie ręce, i zjechanie ich do końca :D

Po krótkiej wizycie na bufecie podjazd kiler- łąka, mało nachylona, ale jakoś mocno przyciąga i trzyma koła :p
Dale to już niewiele się dzieje, myślę tylko o ukończeniu tego maratonu. Na ten raz mi wystarczy. Przypomniałam sobie jak się jeździ maratony, że to ból i walka od startu do mety :p

Czas na mecie dobry, miejsce też, więc jest się z czego cieszyć. Mimo niewielu dotąd przygotowań, trasa w Daleszycach mnie nie pokonała, więc coś może jeszcze ze mnie będzie w tym sezonie :)
A poza tym koledzy z drużyny przekonali mnie, że każdą niedogodność można przekuć w atut- wycinając wyrostek pozbyłam się jakichś 100g! :)
Czas 3:12, K2 5/20
HR 183, 200

Kategoria góry, Las, PTU Eclipse Biketires, W Towarzystwie, zawody

Z Tomkiem

Sobota, 20 kwietnia 2013 | Rower:Accent Peak | temp ˚ dst22.00/0.00km w01:10h avg18.86kmh vmax0.00kmh

Tomek odbiera mnie z Gołąbek i jedziemy do Bronisz, a później do Józefowa. Większość trasy zrobiona z torbą pełną klamotów na jutrzejszy maraton, więc tym bardziej musiało być wolno :p Po pozbyciu się bagażu robimy jeszcze wspólnie kilka przyspieszeń i jedziemy do domu leniuchować.

Kategoria W Towarzystwie

Poranny dojazd do domu, a wieczorem szybka godzina

Czwartek, 18 kwietnia 2013 | Rower:Accent Peak | temp 25.0˚ dst31.20/0.00km w01:47h avg17.50kmh vmax35.90kmh

Rano niespiesznie do domu z zachodniego, a wieczorem szybkie kręcenie z niską kadencją. Trasa wokół Wilanowa okazała się w sam raz na dzisiaj. Po drodze spotykam Ulę, Tomka, Michała i Pawła. Wszyscy jeżdżą, bo ciepło. Dziś u mnie 25* i w sumie cieplej być nie musi :)