Wycieczka po KPN.

Środa, 20 kwietnia 2011 | Rower:Kelly's Magic | temp 15.0˚ dst67.50/41.79km w03:23h avg19.95kmh vmax37.10kmh

Wreszcie wolne! HA, teraz można, bo jest i czas, i pogoda, można wreszcie pojeździć! I to cały dzień nawet, bez ograniczeń, bez pośpiechu :D Całe 2 tygodnie :D
Żeby dobrze je zacząć umówiłam się z Tomkiem na przejażdżkę do Kampinosu. Ruszyliśmy z Józefowa w stronę Zaborowa a tam już Tomek nawigował i wybierał ścieżki. Las bardzo ładny od samego początku. Na chwilę musieliśmy zejść z rowerów, żeby ominąć przewrócone drzewo, ale dobrze się stało. Tomek wypatrzył łosia, który tak sobie niepozornie stał w pobliżu za drzewem. Ogromny zwierz. Widziałam pierwszy raz w życiu łosia :D
Na grobli jechałam ostrożnie za Tomkiem a dojeżdżając do mostku coś głośno zachlupotało, przez co się przestraszyłam. Okazało się, że to dwie moczynogi czyli kaczki, ale ja jeszcze patrzyłam w wodę, bo mi wydawało się, że oprócz nich coś zanurkowało. Tomek nie omieszkał mi zrobić zdjęcia, a teraz się śmieje, że nie przejechałam przez mostek. Akurat ten bym przejechała bo jest dość szeroki. Nie to co ten.

Na co patrzy Magda? © ktone

Bez przygód jechaliśmy przed siebie. Trochę górek, każda podjechana, trochę zjazdów, tu już nie wszystkie, ale bilans ogólny wypada dobrze :) Tomek wogóle się nie zmęczył, a ja może trochę, w sumie tylko raz poczułam, że nie mam siły depnąć na pedały w piachu. Jest dobrze, forma coraz lepsza. W zeszłym roku to napewno bym tyle nie przejechała, przynajmniej nie bez marudzenia :p A tym razem było bardzo przyjemnie. Las piękny, pogoda też, towarzystwo wymarzone..czego chcieć więcej. Prawdziwy wypoczynek! I już teraz chcę wakaaacje, możliwe że ostatnie w życiu :(
Debły © ktone

Kategoria Las, W Towarzystwie

ktone
| 20:51 środa, 4 maja 2011 | linkuj Jakiś rok temu, albo i lepiej;p
| 18:45 środa, 4 maja 2011 | linkuj Tego mostku już dawno nie ma, jest nowy elegancki :(
| 21:42 wtorek, 3 maja 2011 | linkuj Chyba, że chodzi Ci o Rzepową Górę obok OOŚ Krzywa Góra - to miejsce na pewno się jej spodoba:D
ktone
| 21:41 wtorek, 3 maja 2011 | linkuj Nie pamiętam co jest przy Krzywej Górze - muszę to sprawdzić :D Dla Magdy może być ciut za daleko;)
magdafisz
| 15:50 piątek, 22 kwietnia 2011 | linkuj Wiedziałam, że są bagna Sabinki i Tomek mi powiedział, że będziemy nimi jechać. Trzymałam się za Tomkiem i jechałam ostrożnie, bo nie wiedziałam na czym polega trudność tej trasy (myślałam, że chodzi o korzenie).
Nigdzie nie jadę, nie dam się podpuścić :p No chyba że chcesz, żeby ten mostek koło Krzywej Góry nazywał się "mostek Magdy" :P
| 19:38 czwartek, 21 kwietnia 2011 | linkuj O faktycznie :D Tomek mnie przeciągnął :p
Już zmieniłam. Teraz nie jest taka imponująca ;)
MKTB
| 19:27 czwartek, 21 kwietnia 2011 | linkuj Niezła średnia :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ylisz