Wpis zbiorczy - Marzec

11 - narty 1:20, HR 169, 185
na dworze -3* i dzięki temu najlepsze jak dotąd warunki śniegowe
12 - narty 1:20, HR 164, 180
fajnie się biegało, ale obtarłam mocno piętę w bucie i ledwo dojechałam do domu. Właściwie musiałam dopchać się na kijach i sporadycznych odbiciach nie obtartą nogą
13 - basen 0:35
14 - narty 2:30, HR 151, 172
jakoś bez sił. Miała być krótsza pętelka, ale zapomniałam jak te ścieżki się w lesie układają i skończyło się tak, że pobiegłam standardowy dystans. Poza tym piękna pogoda to aż chce się szurać :)

Słonko!
18 - basen 0:40
19 - narty 1:50, HR 171, 182
straszna zawierucha, ale wyszłam się przewietrzyć. Padający śnieg nawet tak bardzo nie przeszkadzał. Gorsza była temperatura, o 2*C za wysoka, bo na plusie i śnieg oblepiał narty. Za to dzięki zasypanym drogom udało mi się dojechać na nartach pod dom :D

Pada, pada i mało widać

Samotny gostek na ławce. Pewnie zmarzł, więc mu flaszkę pożyczyłam ;)

Z zimowym ludkiem. Ten to w taką pogodę pożyje ;p

W ciągu dwóch godzin prawie zdążyło zapadać mój własny ślad