KPN

Niedziela, 11 sierpnia 2013 | Rower:Accent Peak | temp 24.0˚ dst63.80/0.00km w03:05h avg20.69kmh vmax42.10kmh

Wczoraj padało a dzisiaj piękna pogoda na wycieczki po lesie.
W Roztoce spotykamy Jarka i Pawła i razem ruszamy na górki. Po drodze jest trochę ścigania i muszę gonić chłopaków. Dziwnie jeździ mi się po ścieżkach, brak mi pewności. Częściowo przez dużą prędkość, a dodatkowo brak pewności spowodowany jest wykonywaniem wszystkich treningów na asfaltach i brakiem obycia na w pokonywaniu przeszkód ;/ Na wydmie momentami z lekkimi obawami, ale po jakimś czasie przypomniałam sobie jak się jeździ :) W sklepie w Górkach spędzamy trochę czasu przy zimnych napojach i rozmowach :) Z rozmów tych rodzi się pomysł, żebyśmy wszyscy pojechali w przyszłym roku Challenge, na 10. jubileuszową edycję. Temat podjęty do przemyśleń. Im dalej od zawodów tym łatwiej mówić o planach, ale jak to się skończy, zobaczymy :p
Do Tomka dojeżdżamy asfaltami, na których Tomek postanawia mnie przetestować i próbuje uciekać, ale trzymam się koła ;)